Dobrej nocy i miłego weekendu :)

KTOŚKA

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

Nawzajem Ktośka

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

Ta sama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KTOŚKA
Hm pies z kotem?? to jakaś nowość, myślisz ze się uda? nie sądze :)

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

KTOŚKA

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ta sama
To jakby zgoda pomiędzy mną i Amigo?

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

Ta sama
Matko Marcin,prześladujesz mnie nawet w postach, piszesz je o tej samej godzinie i minucie, dzizis kreys

[...]

Ktośka napisał/a
No to się rrrrrrrrrroooooooooozzzzzzzzzzpppppppppppiiiiiiiiissssssssssaaaaaaaaałlłłłłłłłłeeeeeeeeśśśśśśśś  aż odechciało mi się spania

Miłego M .

Może to lenistwo, ale nie chce mi się za bardzo pisać. Czuję się jakiś przesycony tymi wszystkimi forami, czatami, itd.. Ostatnio zdecydowanie wole sobie poczytać. Poza tym lepiej mądrze milczeć niż głupio pisać. I co to ma w ogóle znaczyć? "Dobranoc" o 21? Ja dopiero wstałem