Dobry wieczór.

Re: Dobry wieczór.

hehehe
Tak? a kto cię rozumie? podaj kilka nicków:-)

Re: Dobry wieczór.

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Również życzę  Pani dobrej nocy :-),  faktycznie czas się położyć, ciągle chodzę niewyspana.

Re: Dobry wieczór.

hehehe
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Nudzisz się? Z tobą nie rozmawiam więc odp się ode mnie.

Re: Dobry wieczór.

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hehehe
Mamo podaj mu te nicki ..on jako kot juz z nimi zrobi ordnung:)))) nick pierwszy to lotek ..ale lotka sie nasz kotek boi i zmyka przed nim niczym mysz a nie stary kocur:)))) opiekun uciesnionych sie znalazl jakby Mama tego potrzebowala.Spac kocie marsz!

Re: Dobry wieczór.

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hehehe
W moim świecie zwracamy się do siebie po imieniu, czasem z dodatkiem Pani/Panie, nie używamy nicków, tam bywam rozumian, a na forum?, dobre pytanie, nie mogę wymienić bo mogłabym się mylić... Dobranoc.

Re: Dobry wieczór.

hehehe
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Przestań odpisywać na moje posty bo twoje opinie mnie nie interesują.

Re: Dobry wieczór.

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Wiec witam tez na pokładzie...inna mamo;)...

Re: Dobry wieczór.

hehehe
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Oboje wiemy, że nie możesz wymienić ale niech ci będzie, że to z obawy o pomyłkę :-)
Dobranoc.
123456