Dobry wieczór.

Re: Dobry wieczór.

Inna mama
Przegięć jest tam pod dostatkiem, ale wątek Lotka o współczuciu dla niezalogowanych i komentarz obrazkowy Illuinatusa, w innym temacie również, przekonały mnie ostatecznie.

Re: Dobry wieczór.

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hehehe
Mozesz sie za mnie nie wypowiadac? Miarkuj sie. Bo powiem Mili ....i twoj wizerunek sie posypie...Ulegasz nowomowie pisowsko ip owskiej lota i jemu podobnych...

Re: Dobry wieczór.

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
To byl mamo punkt krytyczny. Pelna zgoda. Pozdrawiam i witam na pokladzie. Lwiczka 9 vel Marianna..Ruda. Dobrej nocki!

Re: Dobry wieczór.

hehehe
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Nie wtrącaj się do rozmowy inteligentnych osób. Na swoim "poziomie" masz Daria i Hienę to sobie "dyskutujcie".

Re: Dobry wieczór.

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hehehe
:-D może nie jestem taka ostatnia, czasem bywam rozumiana ;-).

Re: Dobry wieczór.

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Ja nie wiem co ta mili widzi w nim?...to co on robi to jest normalne olewactwo:/...

Re: Dobry wieczór.

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hehehe
Twoja inteligencja az tryska z...a...Znikaj do siebie inteligencjo..twoje hehehe jest obrzydliwym rechotem z ludzkosci...

Re: Dobry wieczór.

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
w dodatku "ma kota" na punkcie kota-wyglada to na jakas chora obsesję
123456