Dobry wieczór.

Re: Dobry wieczór.

Ryo2
To love medżikiem też sie zajmujesz?  Tajemnicza z wielce interesującą (skoro ja w niej występuję  )przeszłoscią i magicznie uzdolniona kruczoczarna pani :)

Fajnie , mam nadzieję że sobie nie raz i nie dwa pogawędzimy ale narazie zmykam w offline.  Zajrzę potem no i bye ;)

PS: A co do Wenus to jak chce to slij jej tych Włochów , będzie miec od groma pizzy i spaghetti

Re: Dobry wieczór.

kruczoczarna.
Spokojnie mieliśmy przyjemność na innym forum wymienić się literkami ,ale to było dość dawno temu .
Też uciekam.
https://www.youtube.com/watch?v=a_YR4dKArgo
Oberwie mi się teraz od Wenus za takie podsyłanie na mur.:)

Re: Dobry wieczór.

Raczej oko, dzięki ;) Na punkcie węży i żmij to mam jakąś fobię, brrrrrrrrrr ://// A kawkę pijam ,i owszem, nawet i ze trzy dziennie :)

Re: Dobry wieczór.

Jak przytyję od tych makaronów i pizzy to masz mnie na sumieniu, pamiętaj ;)

Re: Dobry wieczór.

Ryo2
No coś Ty :D
Zapewniam że jak Cię będzie karmić Sycylijski Piorun to jedzenie będzie tak wysoce naenergetyzowane pioruniastą energią że będziesz mogła jeść nawet jakieś golonki czy inne pulpety a i tak nie przytyjesz.
Chociaz to póki co teoria którą sprawdzę gdy sam wpadnę na jakowąś Sycylijską Piorunicę lub też gdy się przekonam jaki wpływ tego typu dokarmianie miało na Ciebie ;))

Re: Dobry wieczór.

Wenus
Rysiu, lepiej zostań przy tych swoich sałatach, one cię na zatracenie nie powiodą ;) Ja sama się zastanawiam czy by na warzywa się nie przerzucić i już prawie się zdecydowałam ,gdyby nie te schabowe ;)

Re: Dobry wieczór.

da®®io
makarony stanowią glówne posilki kolarzy, więc raczej nie są tuczące-ja najbardziej lubię kaszę gryczaną-ja ją mogę jadać 3x w tygodniu z różnymi dodatkami

Re: Dobry wieczór.

Pippilotto może jedz rzadziej schabowe a w międzyczasie warzywa i sama ocenisz czy to zadziała ;)

Darek , kolarze mają dużo ruchu więc na nich makarony zadziałają inaczej niż na zwykłego człeka ;)