Dobry wieczór.

Re: Dobry wieczór.

kruczoczarna.
Wiem kim jesteś Darku.:) Ale mam prośbę nie skrócaj mojego nicku niech zostanie kruczoczarna od koloru moich włosów,natomiast jeśli zdrobnisz mój nick to  przecież się nie pogniewam i też będzie ok.:)

Re: Dobry wieczór.

kruczoczarna.
Witaj Wenus Masz przepiękne oczy .:)  Deszcz można przewidzieć,ale zaklinaczka węży to już coś,chciałabym.:))
Właśnie zrobiłam sobie kawkę i usiadłam przed kompem,pijesz?

Re: Dobry wieczór.

kruczoczarna.
To prawda o wiele pisze się łatwiej i co najważniejsze wpisy wchodzą do adresata.
Naprawdę nie domyślasz się Krzyś dlaczego miałam opory?:)

Re: Dobry wieczór.

Ryo2
Mam sie domyślać? No dobrze a więc mistrz dedukcji wkracza do akcji

1. Pokłóciłaś tu sie z kimś na innym nicku i ze względu na owego kogoś miałaś opory (olaboga ze mną? )
2. Piszesz na forum obok pod innym nickiem i miałas opory natury rzekłbym lojalnościowej bo tamtejsze kierownictwo krzywo patrzy na takie migracje
3.  Własnie sie zastanawiam nad wariantem trzecim  :D

Re: Dobry wieczór.

kruczoczarna.
Nie nic z tych rzeczy ,odeszłam z forum dawno temu ,po zamknięciu jednego z nich,kłótnie owszem ale kiedyś i tylko z jedna osobą  ja już zapomniałam o nich ,wchodząc znów na forum wiem że to wciąga .
A Ty mnie znasz i może ten trzeci wariant jest odpowiedni..:)

Re: Dobry wieczór.

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Nie pisz niczego czego nie chcesz. Nowe forum , nowe mozliwości. moze być tak jak jest , możemy pogadać na priv (opcjonalnie) .  Fajnie że jesteś kimkolwiek jesteś a skoro sprowadzasz pioruny to naprawdę nie chcę Ci podpaść ;))

Re: Dobry wieczór.

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Znam Cie?  Oops , ale piorunem we mnie nie trzepniesz? ;)

Re: Dobry wieczór.

kruczoczarna.
Więc niech tak zostanie.:)
Jestem nadzwyczaj spokojną osobą ,więc pioruny odstawiam do lamusa,
jakiś delikatny deszczyk zawsze mogę podesłać.No że chyba dla  Wenus ale Sycylijskiego Pioruna,przystojnego Włocha.:)))
123456