Dobrze mieć czasami wszystko w głębokim poważaniu...

Dobrze mieć czasami wszystko w głębokim poważaniu...

"Nie jest łatwo mieć wokół siebie ludzi, którzy nie przeszkadzają nam w odpoczywaniu. Jeszcze trudniej znaleźć takich, których oczekiwań nie musimy spełniać..."

"Gdy odpoczywasz, pytają kiedy weźmiesz się za robotę.
Kiedy jesteś szczęśliwy, znajdą jakieś „ale”, aby tylko nie było ci za dobrze. Abyś zbyt długo się nie uśmiechał.
Kiedy jesz za dużo, usłyszysz, że przytyjesz albo źle się odżywiasz.
Kiedy pijesz, każą chuchnąć. Kiedy palisz, dostaniesz raka. Kiedy grasz za dużo na konsoli, pojadą Ci po ambicjach."

"Kiedy nie czytasz książek, jesteś gamoniem. (To ostatnie to akurat prawda)."

Polecam cały blogowy post <<--

Na post trafiłem kilka dni temu. Co o nim myślicie? Mnie się trochę spodobał...  Daję 18+, ze względu na ekspresję wypowiedzi... ;)

Do artykułu pasuje też piosenka:

Pozdrawiam wszystkich leniwie...

Re: Dobrze mieć czasami wszystko w głębokim poważaniu...

Hehehe