Nawet nie czytam tylko zostawiam muzykę :)

Nawet nie czytam tylko zostawiam muzykę :)

Re: Nawet nie czytam tylko zostawiam muzykę :)

Lwiczka9
Oj tam,oj tam..czytasz:) Hej X! szkoda,ze nie wiem kim jestes...:)dziekuje za piosenke poprzednia,dla Lwicy..hmmm...ciekawe to wszystko...Moze jednak zanim Pan da Ci siłe uchylisz rabka tajemnicy i zdradzisz stary nick? ..tez zmykam do siebie:) ps. muza niezła...niełupanina,a to wazne..:)

Re: Nawet nie czytam tylko zostawiam muzykę :)

Tak ciekawe, lepiej tutaj nie mowic za duzo o sobie Lwiczko :) Ja tutaj i tak nie bede , nie uznaje zakazów , nakazów , muszę być wolnym człowiekiem. Jeszcze raz uznanie dla Lwic za ich  zalety charakteru , które  nie wszystkie kobiety mają , dobrego w życiu życzę :)

Re: Nawet nie czytam tylko zostawiam muzykę :)

da®®io
nikt nie lubi nakazow i zakazow tyle tylko,  ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, a pewne ustalenia bardzo porządkują sytuację

Re: Nawet nie czytam tylko zostawiam muzykę :)

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Absolutnie słuszne, że wróciłeś do siebie.

Re: Nawet nie czytam tylko zostawiam muzykę :)

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
To i ja dorzucę coś do bujania :-) dla wszystkich znaków zodiaku   :-).

https://youtu.be/4J1hwHiFIGg

https://youtu.be/IPWHkK-_a_A