Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Wszystkiego Najlepszego  Sputniku!

Dużo zdrowia, szczęścia, miłości, wiary w siebie i uwolnienia się od wszelkich nałogów :)

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Sputnik
Dziękuję Tobie serdecznie 😍 Napiszę tak pół-prywatnie, że moje nałogi trzymają mnie przy życiu!

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Przylażczka
I słusznie, że się domagasz, jak Ci się należą
Zatem samych szczęśliwych i słonecznych dni, chwil pełnych radości i wielu marzeń oraz ich spełnienia.
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Coś takiego właśnie szukam 👍

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Sputnik
Mimo, że termin minął to serdeczne dzięki 🥰

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Podobne życzenia dostałem od mojego Taty 🤯

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

MaryLou
Ja zostawilam na shoutcie...Tu ostatnio rzadziej jestem,sorki:)
12