Dopadla mnie grypa >:D

kapitanwojtek
Luudzie, czego ja juz nie probowalem zeby sie przed choroba zabezpieczyc >:DDD  Cytrynowka, Miod Benedyktynski Trojniak (60 zl flaszka) i ssanie mleka z mlodej piersi. Czopki z zabkow czosnku Napary i nalewki z blekotu, suszonych rozwielitek, pestek oktopusa, suszonych owocow czarnego bzu i pludra... Inhalacje z ziola, grzybkow i korzeni. Oklady ze slodu piwnego i kielkow sojowych zbieranych przy pelni ksiezyca... i  NIC!!!

Wnisek: Grypa pozbawia kazdego magicznych mocy >:DDD
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Dopadla mnie grypa >:D

Re: Dopadla mnie grypa >:D

kapitanwojtek
Chlopie, z ciebie taki szaman jak z koziej... fisharmonia :))
[...]

Pewnie masz swoje racje. Najlepiej siedziec caly dzien przed kompem i jakis grosz zawsze ci wpadnie. A ilez wyguglowanych emocji, przezyc i nowych doswiadczen >;)))
[...]

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Ja mam poważniejszy problem jak ty ,i pewnie byś się nie zamienił

Re: Dopadla mnie grypa >:D

kapitanwojtek
Kuuurde, co sie stalo Kawusiu, gorzej jak u mnie byc nie moze >:AAA
[...]

kapitanwojtek napisał/a
Kuuurde, co sie stalo Kawusiu, gorzej jak u mnie byc nie moze >:AAA
Mam guzka i idę do cięcia,kiedy pójdzie do badania to może się okazać że taki olej byłby mi potrzebny,dlatego rozumiem ludzi co łamią prawo w obronie życia.Jestem za młoda na umieranie
123