O ludzie:)

rozalka
Wyję i wyję, i nic:)
Ktoś mnie słyszy? Halo, to ja:)

Re: O ludzie:)

Kawusia
Witaj Rozalko ja cię widzę nawet świecisz na zielono

Re: O ludzie:)

rozalka
Witaj, Kawusiu:)
Ciekawe od czego tak świecę:) Nawet surówkę miałam dziś czerwoną:)

Re: O ludzie:)

Kawusia
rozalka napisał/a
Witaj, Kawusiu:)
Ciekawe od czego tak świecę:) Nawet surówkę miałam dziś czerwoną:)
Rozalko może sałatę zieloną jadłaś,albo pocałowałaś żabkę która zmieniła się w księcia i zielone ci zostało.

Re: O ludzie:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

Re: O ludzie:)

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

Re: O ludzie:)

rozalka
Cześć, Sylwia:) Do księżyca, ale coś mi nie wyszło:)
Jak to wiatr mało Cię nie porwał? Jak latawiec?

Re: O ludzie:)

rozalka
Dobry wieczór, Wojtek:) Pojawiam się i znikam, jak Afroamerykanin:))) na pasach:)
12345