Dramat zakupów w pigułce

Re: Dramat zakupów w pigułce

"Dziewczyno z Perlami", jeśli Cię uraziłem, to przepraszam, nie miałem takiego zamiaru.

Krótko przed zamknięciem forum na Onecie, chyba "Kropelka" założyła wątek, nie pamiętam dokładnie tytułu, ale coś w stylu: "Dlaczego ludzie co innego myślą, a co innego mówią". No więc jak chyba czasami niepotrzebnie mówię to, co myślę — ludzie chyba wolą być okłamywani.

Re: Dramat zakupów w pigułce

dziewczyna z perłami
"Szuw" nie napisałam, bo nie chciałam robić ci kłopotu z odpisywaniem. Nie obraziłam się za prawdę. Przyjęłam ją do wiadomości.

Re: Dramat zakupów w pigułce

dziewczyna z perłami napisał/a
"Szuw" nie napisałam, bo nie chciałam robić ci kłopotu z odpisywaniem. Nie obraziłam się za prawdę. Przyjęłam ją do wiadomości.
Dziękuję, że w ogóle mi odpisałaś, jednak chyba potrzebuję, aby ktoś czasami mi odpisał — chociażby na złość, aby tylko zrobić mi kłopot ;)

PS. Nie robisz mi kłopotu, ja podchodzę do tego tak, że to ja robię Ci kłopot, jeśli nie odpisuję od razu — stąd wyrzuty sumienia, o których wspominałem wyżej ;)

Re: Dramat zakupów w pigułce

dziewczyna z perłami
a jednak uogólniając facet odnosi się do osobistych doświadczeń...
Ona za dużo gada, bo on jej nie słucha i nie chce słyszeć, bo ona za dużo gada. Musi tam chodzić o to, że ona za dużo spraw ma na głowie, a on - telewizorek, piwko, nogi na stół...Sposoby nie radzenia sobie ze stresem są inne.

A może tak jest, że kiedy on wchodzi "w pudełko nicosci", ona jest w "splątaniu kwantowym i relacyjnym" ( A. Mindell i R. Palusinski - "Taraka")? Dlatego ma takie szybkie i wielopłaszczyznowe autostrady powiązań...

Re: Dramat zakupów w pigułce

dziewczyna z perłami
Propozycja zachowań dla kobiet:
 Zostawić liścik na stoliku przed telewizorem. Spis zakupów.......Ps. To jest dzisiejsza kolacja.

Propozycja zachowań dla mężczyzn:
 Zamknąć drzwi, a na drzwiach karteczka - "Za dwie godziny mi to opowiesz. Całuję".