Witam jako emigrant

kapitanwojtek
Po wielu zarzutach forumowiczow o stronnicze podejscie, postanowilem sam zbadac temat i wyjechalem PKP do Berlina. Wysiadlem na Ostbahnhof i juz w ciagu godziny mialem pierwszych przyjaciol w realu. Wszyscy POLACY >:)
cdn
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Witam jako emigrant

kapitanwojtek
Przepraszam, odkupilem od nowego kamerada prawie nowego laptopa za grosze ale nie ma polskich znakow, pewnie dlatego go rodak sprzedal >;)  Z ladowaniem nie ma problemu bo jak ide na aitopf do Diakonie to moge sie podlaczyc >:)
[...]

Poradzono mi, ze kilka kartonow dobrego wina (po 5 l) znacznie przyspieszy moja integracje >:)  Hmm, zobaczymy.
[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Będzie chyba dym, witaj kapitanie

Re: Witam jako emigrant

kapitanwojtek
Achotamj, zobaczymy co bedzie >;)  Jestem pozytywnie nastawiony, moja aura swieci i czekam z impreza tylko na tzw. Najwazniejszych >:P
[...]

kapitanwojtek napisał/a
Achotamj, zobaczymy co bedzie >;)  Jestem pozytywnie nastawiony, moja aura swieci i czekam z impreza tylko na tzw. Najwazniejszych >:P
Czuję Kapitanie, żeś raczej nastawiony pozytywnie, ale Wojtek chce na mnie wysłać chłopaków, coby mi gębę obili. Będę się bronił i tak łatwo łajby nie oddam! ;)

Re: Witam jako emigrant

kapitanwojtek
No co ty imieniku,  hmm, skad ten ton?  Ja nie Ewka i nie mam nic do ciebie i twoich profili.
[...]
123