Witam jako emigrant

Re: Witam jako emigrant

kapitanwojtek
Dzieki Szu!  Jak wiesz kocham szanty i dojzale kobiety.  + nutka
https://www.youtube.com/watch?v=UiAvNcMDEw4
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Witam jako emigrant

kapitanwojtek
Ja tez cie kocham Abramku>;) szalom
[...]

Hmm, do ptaka to mi sie juz wczoraj w nocy rodak dobieral. Ciesze sie ze jednym ciosem uwolnilem go od odpowiedzialnosci i zasnal >:DD
[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Lewaki w Pl podaja, ze polowa na tym dworcu to bezdomni POLACY. Ja sie z tym nie zgadzam, jest nas nie wiecej jak 47 procent. Reszta to niemiaszki,  ruskie i bulgary . Czysta propaganda polsko jezycznych mediow >:PPP
[...]

kapitanwojtek napisał/a
Dzieki Szu!  Jak wiesz kocham szanty i dojzale kobiety.  + nutka
https://www.youtube.com/watch?v=UiAvNcMDEw4
Bardzo dobra piosenka Andrusa, dzięki. Gdy pierwszy raz jej słuchałem, to nawet przez chwilę pomyślałem, że to piosenka o mnie. Dopiero po chwili przypomniało m się, że ja nie mam dziewczyny na każdym stoku (ale co tam, pomarzyć i pofantazjować zawsze można).

Nazywali go marynarz,
Bo opaskę miał na oku.

Na Onecie miałem przez długi czas taki niebieski awatarawar (dr House z opaską piracką na oku) ;)

Re: Witam jako emigrant