Witam jako emigrant

Re: Witam jako emigrant

Lothar. napisał/a
O jessu ty szuwar to chyba rzeczywiście nie masz korzeni od mądrych żydów >;DD No ten tego hmm chyba nie chcę tego tu kontynuować >:)
Nic nie poradzę, że nie czujesz mojego poczucia humoru i go nie rozumiesz — przecież o to nie zabiegam i nigdy nie zabiegałem.

Moje dowcipy śmieszą tych inteligentnych — nie moja wina, jeśli ich nie rozumiesz i odbierasz to, co piszę zbyt poważnie. Nie zamierzam do każdej swojej wypowiedzi dodawać długiego ciągu emotikonów, tylko po to, żebyś wyraźnie rozumiał, kiedy żartuję, a kiedy piszę poważnie. Inteligentni oraz potomkowie mądrych Żydów to czują i na tym zakończymy rozmowę :)

Re: Witam jako emigrant

kapitanwojtek
Picie integracyjne odbywalo sie w milej i przyjaznej atmosferze, heep! (do kartona nr.3) Poznalem rodaka ktory przyjechal tu z Londyna bo mu klimat nie odpowiadal. Tam tez nie trzeba znac cudzych jezykow, bo cala dobe na dworcach i w "city" wszedzie rodacy. Ciapatych tez wiecej niz w Berlinie. Na Ostbahnhof prawie ich nie ma .Do pracy tu i w Londonie mozna sie zalapac bez problemu, ale komu sie chce >:D
Pozdrawiam wsiech w Starym Kraju!
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Witam jako emigrant

kapitanwojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Nie martw sie Szu, odkad glupota znowu dostala skrzydel (na awatarze) znowu straszy >:PP Ja jestem trzygwiazdkowym Magiem. Skonczylem Wyzszy Korespondencyjny Kurs Magii Indywidualnej, mam ochronne tatuaze i zawcze nosze przy sobie markowe amulety, wiec domorosly szeptuch mi nie grozny  >:))

Niech MOC bedzie t Toba!
[...]
123