Drogi Darrio

Re: Drogi Darrio

tifani
Bo tak to się  to robi.   Najpierw należy przygotować wywar lub jak kto woli, rosołek rybny...odcedzić ale włożyć pokrojone warzywa z tego wywaru i do gorącego wrzucić czyściutkie kawałeczki ryby, zagotować i wyłączyć.  Po 10 minutach już jest dobre. Ja lubię czuszkę dodać, dobrze jak pali. Jeszcze siekanej natki nasypać;)

Re: Drogi Darrio

Kpt.Wojtek
Mniam!!!

Re: Drogi Darrio

Kpt.Wojtek
Raz poczestowano mnie w Rosji ucha z grillowegp kociola. Smak super, ale nie idzie jesc. Jest tam wszystko z lbami i osciami. Oni mowia, ze lby sa najlepsze.
Kiedys zaproszono mnie na mecz pilki kopanej w Kaliningradzie. Stadion i owszem, ale picia skolko ugodno!
Do tego jako przekaska ruski specjalitet.
Plocie, leszczyki i inne niewielkie rybki wypatroszone, rozwarte i suszone w slonku na balkonach ze skora i osciami.
Nikomu nie polecam!