Drogi Szuwarku

dawniej -rat_
Owszem byłem niemiły, pisałem na cienkiej granicy pomiędzy dosadnością a chamstwem - miałem jednak rację, co mnie jednak specjalnie nie cieszy. Kondycja ludzka jest per summa słaba. Nie będziesz mógł być rycerzem - powodem brak damy. Na tym, z mojej przynajmniej strony, koniec sprawy.
Nie da się obronić kondycji twojej "wybranki", w szczególności tej powyżej jej przepięknej szyi.

Mój wpis na ten temat jest jednorazowy i nie stanowi zachęty do dyskusji.

Powodzenia w życiu i jego problemach. Szczerze.
Ana

Re: Drogi Szuwarku

Ana
Wszelki duch pana Boga chwali, Rat zawitał :)))) nie powita Pan panie Szu nowego forumowicza??? ech jaki brzydal :)))))

Re: Drogi Szuwarku

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dawniej -rat_
dawniej -rat_ napisał/a
[...]

Witaj ;)
No cóż, patrząc z perspektywy czasu, to miałeś sporo racji i pokonałeś mnie życiowym doświadczeniem w stosunku do znajomości kobiet. Zgadzam się również, co do reszty, że czasami pisałeś na cienkiej granicy pomiędzy dosadnością a chamstwem. No cóż, przyznaję rację. Pozdrawiam i również życzę powodzenia w życiu i pokonywania wszystkich problemów :)
.-4

Re: Drogi Szuwarku

.-4

Re: Drogi Szuwarku

dawniej -rat_
"No, a w jakiej to kwestii Rat miał wiele racji Panie Szuwarku??? Może coś dowiem się nowego, czegoś czego nie wiem?? jakie to niby doświadczenie posiadł Rat w stosunku do kobiet? Pan jak zwykle przytakuje, to co inni bredzą :))))

Może sam autor wątku coś skrobnie w tym temacie ??? "

Proszę bardzo. :)
Ponieważ napisałem wcześniej do Szuwarka, którego wbrew pozorom cenię, to i pani należy się parę słów, szczególnie skoro się pani ich domaga, ale i jest jednocześnie bezpośrednią przyczyną dość drastycznej różnicy poglądów pomiędzy nim a mną. Usiłowałem wielokrotnie trafić do pani umysłu, wejść na ścieżki postrzegania przez panią rzeczywistości tak by porozumienie między nami było możliwe w jakimś podstawowym stopniu, wszak zakładam zawsze taką możliwość na początku konwersacji z kimś kogo wcześniej nie indagowałem i nie byłem przez niego sam indagowany. Moje wysiłki spełzły na niczym. Oczywiście pani mentalność nie stanowi jakiejś zbytniej tajemnicy, ale nie jestem w stanie przyjąć jej pryncypiów z powodu mojej niechęci do świadomej deprecjacji idei człowieczeństwa jako rozwoju.
Może zamiast dalszych, według mnie niepotrzebnych słów, które znów pani odczyta na swój swoisty sposób powiem tak:
1. Nie posiadłem żadnych doświadczeń "w stosunku" do kobiet. ;D
2. Byłoby o niebo lepiej: "Pan jak zwykle przytakuje TEMU co inni bredzą". :DDD
3. Pani wie wszystko, tak więc nie jest w stanie się dowiedzieć niczego nowego. ;)

Pozdrawiam i życzę miłych konwersacji na forach.

Re: Drogi Szuwarku

Lwiczka9
Witaj Panie NieRat:) siem porobilo:) Planowanie podrozy mnie zajmuje a nie tam jakies forumowe gierki:))Serdecznie pozdrawiam i milego dla Was:)
.-4

Re: Drogi Szuwarku

.-4
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dawniej -rat_

Re: Drogi Szuwarku

Lwiczka9
:)))No dzien dobry Ana:)))Ty to umiesz humorek poprawic od rana:))))) Nie ma to jak dobre mniemanie o sobie:)))) A mi czasem zarzucasz..ech..:))) Wrocilam  z salonu,fryzurka ze wow! dzis Strauss i operetka ,teatr a jutro potancowka przy warszawskiej (nomen omen :))sentymentalnej orkiestrze:))A twoje plany na dzis? serio pytam.
12