Dzień dobry :)

Re: Dzień dobry :)

Wenus
No to całuj  ;D

Re: Dzień dobry :)

Fajna fryzurka i mój kolor włosów ,miałam tak ,ale trzeba wracać do dawnych fryzur ,bo okazują się czasem najlepsze

Re: Dzień dobry :)

Lothar. napisał/a
W oczy wchodzą :) Dobry wieczór Wenus, miałem kiedyś podobną fryzurę i jak coś robiłem to upychałem włosy za uszami >;D Dziś noszę krótkie włosy hmm chyba bym już nie chciał tak długich szybko się przetłuszczają i ciągle trzeba czesać >;)
Wiesz Wojtek bardzo mi przypominasz mojego kuzyna,a jak piszesz o tej fryzurze to on tez tak miał i imię miał takie jak ty.Pamiętam jak przyjechaliśmy na wakacje do babci i babcia go wzięła na pasterkę ,a on ubrał czapkę w kościele,babcia mu zaczęła tę czapkę z głowy zdzierać.Oj narobił zamieszania że ciotka musiała po niego przyjechać ,bo babcia postanowiła go odesłać.Wstyd na cała wieś,straszny łobuz był z niego .

Re: Dzień dobry :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Są Kawusiu takie programy komputerowe gdzie wrzucasz swoje zdjęcie i dobierasz fryzurki do twarzy, niektóre zakłady fryzjerskie też to robią. Ale moim zdaniem dobra fryzjerka ma lepsze oko niż komputer i lepiej zdać się na nią :)

Re: Dzień dobry :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Dzień dobry :)

Wenus napisał/a
[...]
A z tym programem komputerowym to jest myśl,podsunęłaś mi myśl,dzięki

Re: Dzień dobry :)

Lothar. napisał/a
>;D Dzień dobry :)
Odważny facet >;D Chociaż nie musiał tych "mądrości" katabasowych słuchać >;D A kto to słyszał chłopakowi czapkę zdzierać? Powinien  sobie kupić żydowską myckę, tałes i w tym śmiało w pierwsze ławki się pchać, Babcia by była pod wrażeniem a i cała okolica też, przecież Papież taką nosi w kościele to i wolno >;DD
Miał wtedy 12 lat ,ja bym tego nie zrobiła ze względu na babcię,ale on od najmłodszych lat się buntował.W życiu nie poznałam bardziej dziwnego faceta jak on.Trochę go teraz rozumiem że mógł czuć  się wyobcowany.Bardzo się lubiliśmy ale zrobił chałę na moim weselu i się wkurzyłam.Prosiłam go ,bo go znałam,no ale on musiał zagrać pierwsze skrzypce.Tak na prawdę nie mam do niego żalu ,ale żadne z nas nie potrafiło wyciągnąć ręki do zgody.I nie mamy kontaktu.