Dzień dobry :)

Re: Dzień dobry :)

Wenus
Hej :) Ja już przy kawce ale Słonko jeszcze śpi bo coś ciemno :)

Re: Dzień dobry :)

sputnik
Leniwe co? Ale ma się ku polepszeniu a i bezchmurnie dzisiaj :) Diesel pali?

Re: Dzień dobry :)

Wenus
Nie próbowałam nawet bo nie chce mi się walczyć z uszczelkami w dwóch samochodach, wolałam dostać się do benzyniaka bo ten pali bez problemu. Jutro odwilż, idzie ku lepszemu :) A Ty taki Ranny Ptaszek ?

Re: Dzień dobry :)

sputnik
Codziennie wstaję ok 4:00 czasem wcześniej mam to po wojsku :) Na szczęście insomnia dała spokój. Co do auta to też nie mogę się dostać ale na obecną chwilę do niczego mi nie jest potrzebne tylko martwi fakt, że nieubłaganie przegląd się kończy i dalej?

Re: Dzień dobry :)

Wenus
Dzięki za miłe towarzystwo do kawy :) Uciekam coś zrobić z włosami bo tu jest dramat ;D Miłego dnia!

Re: Dzień dobry :)

sputnik
I ja dziękuję :) A z tym dramatem to nie przesadzaj bo na pewno jest słodko :) Miłego dziona i do jutra bo dziś bawię u Staruszków :) Paaa :*

Re: Dzień dobry :)

Wenus napisał/a
Dzięki za miłe towarzystwo do kawy :) Uciekam coś zrobić z włosami bo tu jest dramat ;D Miłego dnia!
Ten sam problem mam z włosami ,bo trzeba chodzić w czapce i wyglądam jak typowa czarownica.A do fryzjera na razie nie ma po co iść,naszło mnie chyba będę zapuszczać.Mam dość mojego boba,czas na zmiany.

Re: Dzień dobry :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Miłego wieczoru, ciesz się rodziną puki jest :)
1234567