Dzień dobry :)

Re: Dzień dobry :)

Kawusia
U mnie też znacznie cieplej

Re: Dzień dobry :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Chyba nie zdążyłam złapać Serenity , bo już zaszło ale dziękuję :)

Re: Dzień dobry :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusiu, u mnie prognoza na dzisiejszą noc wynosi -17 tzn. że będzie -19  :(

Re: Dzień dobry :)

Re: Dzień dobry :)

Wenus
Dobry wieczór :) Koleżankom też czasem mięknie serce :) Ale już się martwię co będzie jutro, planuję wstać godzinę wcześniej i powalczyć , razem z Gerwazym ;)

Re: Dzień dobry :)

Re: Dzień dobry :)

Wenus
To działa też od drugiej strony - jak się noska nie zadziera to czasem ktoś się zlituje :)

Re: Dzień dobry :)

sputnik
Dzień dobry :) Wstało już Słoneczko?
1234567