Dzień dobry :)

Re: Dzień dobry :)

Wenus
No i nie wiem czy by odpalił bo wcale do niego nie mogłam wejść, mgła była i poprzymarzały drzwi (w obydwóch) :/ Na szczęście sąsiad zobaczył jak się męczę i mnie podrzucił do pracy . Jak dobrze mieć sąsiada :)

Re: Dzień dobry :)

Re: Dzień dobry :)

Wenus
O konika to bym dbała ;) a samochód to kupa żelastwa, przyjdzie wiosna to odmarznie :) Tylko ciekawe jak do domu wrócę?

Re: Dzień dobry :)

Re: Dzień dobry :)

Wenus
Będę się martwić o 16.00 ....... Biorę się za robotę :) Miłego dnia :)

Re: Dzień dobry :)

sputnik
U mnie to samo! Innymi słowy brak dostępu. Jeździsz konno? :) Muzyczka! https://youtu.be/b4Bj7Zb-YD4

Re: Dzień dobry :)

Wenus
Zdarza się :) ale nie mam własnego, nie stać mnie.  Spadam, pa ;)

Re: Dzień dobry :)

Wspomnienie