"Dzieci pokoju"

Anna.

Re: "Dzieci pokoju"

Sputnik
Nie wiem o czym dzieciaki śpiewają ale fajne to to :)

Re: "Dzieci pokoju"

Anna.
"Jestesmy pokoju dziećmi
Rękę daj i moją weź
Lepszy świat stworzymy razem
Jeśli postaramy się
Bo pokoju dzieci to my

Odrzućmy przemoc, chcemy by pokój był
Chcę tego ja, chcesz i ty
Zakończymy wojny, niesprawiedliwoiść też
Pokoju dzieci to my, to my

....."

Re: "Dzieci pokoju"

Sputnik
Super! :) Będę o Tobie myślał pozytywnie :*

Re: "Dzieci pokoju"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.