Dziekuje Trenerze! To był piekny czas!

Alez ten facet ma klasę! Potrafi przyznac sie do kleski,uzasadnic ja i zyczyc powodzenia nastepcom! I..odejsc w porę. Osobiscie zaluje,ale wiem,ze musi przyjsc nowa krew by zmienic te reprezentacje.
Bilans Trenera reprezentacji Polski w pilce noznej Adama Nawałki w ciagu 5 lat:
50 meczy i tylko 9 porazek! 26 zwyciestw,15 remisow.
Dziekuje,nie mam wiecej pytan.
Bedzie wspominany jak Górski. Wyniosl nasza reprezentacje z 68 na 8 miejsce w rankingu FIFA (przed MS 2018).
Jeszcze za nim zatesknimy....

https://sport.onet.pl/mundial-2018/reprezentacja-polski/adam-nawalka-nie-jest-juz-selekcjonerem-reprezentacji-polski/2h48n7v

Re: Dziekuje Trenerze! To był piekny czas!

tifani
Umarł król...niech żyje król!

Re: Dziekuje Trenerze! To był piekny czas!

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
skoro fotel trenerski po Nawałce jest teraz pusty to ja proppnuję na trenera Reprezentacji Jurgena Klinnsmana bo teraz bylby łatwo go zatrudnić-Byl on trenerem Reprezentacji Niemiec i USA i na rynku trenerskim ma opinię niezlego fachowca potrafiacego znależć język ze swoimi zawodnikami- Może ktoś powinien zaproponować Bońkowi tę kandydaturę do rozpatrzenia

Re: Dziekuje Trenerze! To był piekny czas!

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
To był jak narazie najlepszy trener w tym tysiącleciu jakiego mieliśmy.  Facet sprawił sam nie wiem jakim cudem że zagraliśmy fajną piłkę na Euro, ale co do Mundilu to już większego powera trzeba bo wypadlismy jak zwykle.  Tak czy siak całościowo bilans ma dodatni więc cześć mu i chwała :)

Re: Dziekuje Trenerze! To był piekny czas!

Fakt, Klinsmann byłby z profesjonalnego punktu widzenia najlepszym chyba wyborem ale oszołomom by się nie spodobał bo to Niemiec.  Byłby za duży harmider i wypominanie mu najmniejszego nawet błędu. Obstawiam że będziemy mieć Italiańca jakowegoś ;)

Re: Dziekuje Trenerze! To był piekny czas!

da®®io
czyzbym wywołał opcję trenera z Niemiec? bo podobno ofertę na miejsce po Nawałce zlożyl niemiecki trener Schaffer byly szkoleniowiec Kamerunu i Jamajki-szanse ma bardzo małe, ale to jest sygnał, że karuzela ruszyła

Re: Dziekuje Trenerze! To był piekny czas!

Vidal Sassoon
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ja mógłbym sprostać temu zadaniu, ale Pazdan od razu wylatuje z kadry.

Re: Dziekuje Trenerze! To był piekny czas!

da®®io
skoro nie uznajesz łysoli to Pazdan i Kurzawa nie zostaliby w kadrze:))) a i sędzia Marciniak który na Mundial był za cienki nie mialby szans
12