relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Miłego " wypoczynku " i pływaj z prądem:)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Wenus
Dzięki :) Mam nadzieję, że pogoda dopisze a z młodzieżą  nie będę miała nieprzewidzianych problemów. Właśnie skończyłam pakowanie, lapka też biorę to się odezwę jak będzie taka możliwość. W każdym razie na pewno będę trzymała kciuki za naszych :)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Ryo2
Udanego podrózowania Wenus , uważaj na elektryczne węgorze , szczupaki  itp  i wracaj do nas wypoczęta :))

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Czytałam, że rozpoczął się Twój sezon kajakowy, także życzę poukładanych, ewentualnie pozytywnie zakręconych podopiecznych! :D
I zaglądaj jeśli możesz, foto z okolic mile widziane.
Bezpiecznej podróży Wenusjanko i cudownych wrażeń! :)))
PS.
Przekopiowalam z wątku Marcina, gdzie dałam również odp. odnośnie "pomponów"! :)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Uważałam :)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Ryo2
Wenus napisał/a
Uważałam :)
Ufff jestes i żaden morski stwór Cię nie napadł (lub jak napadł to nie dał rady :D)

Witaj Pippilotto ;))

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Muszę ochłonąć Jolu. Wrażeń było jak na mnie trochę za dużo, młodzież wspaniała - stanęła na wysokości zadania.

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Witaj:) Też się cieszę, że Cię widzę :) Stwory z jezior mnie nie zjadły, za to ja po raz pierwszy zjadłam stynkę, i to nie jedną :) (To takie małe rybki zjadane w całości)
1234 ... 10