relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

https://youtu.be/Pvmkiyy6NVo
film " zezowate szczescie "
drugą "częścią" tego jest " obywatel Piszczyk" ze Stuhrem, ale trochę powazniejszy choc tez w tym klimacie-ps. to oczko, to jest to:) dzięki

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Bo to zaraźliwe jest ;) Ja się parę lat temu zaraziłam i do tej pory mnie trzyma ;)
A tak serio to życzę zdrowia :)
PS. Uciekam już leczyć swoją "chorobę" ;)))