Lato sie zaczelo...

hiena
tu sa propozycje dla kazdego znaku;)...co to ludzie nie wymysla juz?:))...

Re: Lato sie zaczelo...

Re: Lato sie zaczelo...

Wenus
Jakieś takie niewygodne te pozycje :) ….. a może to ja leniwa i mało gibka jestem, bo jakoś siebie nie widzę w tych wygibasach ;)))

Re: Lato sie zaczelo...

hiena
A to ty wenus?!...nowy awatar sobie wstawiłas:))...już myślałam ze to jakiś zgred z Atlantydy:D...

Re: Lato sie zaczelo...

ja z tym grafitowym awatarem mam skojarzenia -pomnikowe

Re: Lato sie zaczelo...

hiena
A mnie się w pierwszej chwili skojarzyło...z jakaś postacią  science fiction...i z tym zgredem:))...

Re: Lato sie zaczelo...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Minko, wróć do tego oczka-wiesz, ze go lubiłem:)

Re: Lato sie zaczelo...

Wenus napisał/a
Jakieś takie niewygodne te pozycje :) ….. a może to ja leniwa i mało gibka jestem, bo jakoś siebie nie widzę w tych wygibasach ;)))
Minko, każda taka pozycja jest w pewnym sensie wygibasem:) ważne, żeby obie strony czerpały z tego satysfakcję
123