Lato sie zaczelo...

Re: Lato sie zaczelo...

da®®io
facet lubi pozycję na " leniuszka " :))) ja też

Re: Lato sie zaczelo...

To ty waga jestes?...hahaha co za wygibas!...wyglada jakby ta pani dominowała:))...

Re: Lato sie zaczelo...

Hej:)...nigdy bym na to nie wpadła ze to pomnik!?...nie byłam nigdy w Augustowie...
ale coś mi się obiło o uszy z tym albatrosem czy to jakaś słynna knajpa lub klub?...

Re: Lato sie zaczelo...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
ta pozycja u wagi wygląda jak " stołeczek rybacki " więc może warto zabierac ze sobą nad wodę partnerkę:)

Re: Lato sie zaczelo...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hieno, to jest motyw z tej piosenki Laskowskiego https://youtu.be/FeUQSEbxD7Y

Re: Lato sie zaczelo...

hiena
Słyszałam ta piosenkę kiedyś...dzięki za przypomnienie:)...to takie wspomnienia wakacyjne w tej piosence?...ale dałeś z tym stołkiem rybackim:))...trochę się różni...

Re: Lato sie zaczelo...

ta pozycja " trókąt bermudzki " to taka dla Ciebie:) bo przypomina trochę dwójkę kajakarską:)
123