Lato sie zaczelo...

Re: Lato sie zaczelo...

Ryo2
hiena napisał/a
tu sa propozycje dla kazdego znaku;)...co to ludzie nie wymysla juz?:))...
Patrzę na to coś co przypisują wagom i jakieś takie cudaczne mi sie to wydaje ...i mało seksowne w sumie

Re: Lato sie zaczelo...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
heja :) To jest zdjęcie pomnika Beaty z Albatrosa, siedzi na ławeczce przed restauracją Albatros w Augustowie. Ten pomnik jest cały z jakiegoś metalu, jak usiadłam obok niej na tej ławeczce to myślałam, że nie wyrobię bo tak się to nagrzało na słońcu :) Ale faktycznie jakieś takie mroczne to zdjęcie w awatarze wygląda :/

Re: Lato sie zaczelo...

Pomyślę... ;)

Re: Lato sie zaczelo...

Mam to samo :/

Re: Lato sie zaczelo...

tifani
Bo to dla mężczyzny po amputacji ... moje pierwsze skojarzenie!  ;))

Re: Lato sie zaczelo...

ten test bylby miarodajny tylko wtedy gdyby dotyczył osób spod tych samych znaków, a jesli to ma także dotyczyc par o roznym zodiaku to raczej nie ma co przywiązywać do tego wagi:)
ps. figurka dla bliźniąt jest ok:)

Re: Lato sie zaczelo...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
albo ze zwichniętą " kością łonową " :)))

Re: Lato sie zaczelo...

ad. ps. nie tylko dla bliźniąt, coś by się jeszcze wybrało z tych fikołków ;)
123