relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus

a to jest rzeczka Jałówka - maleńki dopływ Rospudy.

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus

i kaczuchy co się wcale nie boją :)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

michalina
Dzięki Venus,to jest boskie!:))Tak,uwielbiam takie podmokłe klimaty;)
Zbieram się do tego spływu w mojej okolicy,zobaczymy:)Są tutaj rzeczki,chciałam jak najbliżej,trasa Morawica-Chudlew,tylko 2 godziny ale na początek chyba mi wystarczy?;)Jak się w końcu zdecyduję to napiszę:)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Michasiu, nie zapomnij zabrać na tę wyprawę kapoka, odtwarzacza mp3  i preparatu przeciw komarom:)))

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

taką znalazłem poradę- "pływając po jeziorze można spokojnie wybrać kajak ze sterem, jako elementem ułatwiającym utrzymanie kierunku. Tym, którzy chcą pływać rzekami do wszelkich manewrów radzę jednak używać tylko wiosła" moim zdaniem, na płytkich, zarośniętych rzekach łatwo może dojść do uszkodzenia płetwy sterowej

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Bez zagla i silnika kiedys to praktykowalem. Ech szkola, fajne czasy... Lubilem na splywie kajakowym (po jeziorach mazurskich) zostawac w tyle, a potem wkladalismy z kumplem powloczke od koldry na dwa wiosla i doganialismy peleton >:)
PS. wtedy wszystko mielismy w plecakach i workach razem z namiotami.

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

michalina
;D
Darku,mam nadzieję,że oni tam sami dają kapoki:)Poza tym planuję się wybrać w dobrą pogodę i wtedy w słońcu komarów nie będzie:)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Jak na pierwszy raz to wystarczająco. Nie wypożyczaj kajaku sportowego tylko turystyczny dwuosobowy - jest stabilny, w środku sporo miejsca na nogi, przekąski itp., no i jest z kim pogadać :) Siadaj zawsze z przodu a z tyłu sadzaj mężczyznę - niech robi za główny silnik, a Ty będziesz sterem ;)
1 ... 45678910