relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus
Kurcze, nie mam żadnej wiadomości na fb :/ a fotka nie jest świeża....

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Dzięki, mniej więcej taki tylko mniej błyszczący :) moje miejsce jest zawsze z przodu - jestem sterem ;)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

no jak nie, jak tak:) napisałem tam 13.06. a to inne zdjecie dalaś na swój profil niedawno

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus
To ja nie wiem do kogo napisałeś bo ja nie mam wiadomości od Ciebie, serio :) A moje zdjęcie jest z kwietnia.

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Dobrej nocki :)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

moze być i z kwietnia, przecież Cię aż tak nie śledzę, ale gdy tam zajrzałem to zauważyłem inną fotkę niż poprzednio, a i ten wąwóz jest mi znany bo go wklejałaś tutaj na forum, więc kierowałem to do Ciebie "na bank" -a czemu nie masz mojego wpisu to ja nie wiem-
życzę wodniackich snów i dobranoc
http://www.naszregion.narew.gmina.pl/splyw_kajakowy_rzeka_narew.htm

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

michalina
Wenus,coś cudownego!Jestem zachwycona widokami na fotkach:)I gratuluję udanego wypadu kajakowego:))

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus
Hej Michalino :) Jak lubisz takie podmokłe klimaty to mam jeszcze coś dla Ciebie :)
1 ... 345678910