relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

michalina
Dzięki Wenus za radę:)Na pewno skorzystam.Gorzej z tym mężczyzną,mąż zapewne nie zechce się ze mną wybrać ale spoko,mam silniejsze koleżanki to damy radę;))

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Nie oglądałam tego filmu...

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Hej Michalino :) Na rzeczkach to z prądem samo niesie, nie potrzebny "silnik" ;) Natomiast nie radzę kobietom wypływać samym na większe zbiorniki, bo w każdej chwili może się zerwać wiatr i bez silnych ramion nie dadzą rady.
Ja to już chyba popadłam w nałóg, bo jutro znowu jadę na kajaki - tym razem na Nurzec w okolice Ciechanowca.

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

no jak możesz nie znać tego filmu? to jest taka komedia o takim pechowym-cwaniaczku Piszczyku-akcja filmu zaczyna się od wybuchu 2 wojny i potem obejmuje przemiany w okresie Bieruta-obejrzyj go bo tam można się trochę pośmiać " Zezowate szczescie " moze znajdę to na tubce to dam Ci linka  -ps. zmień awatar na jakiś sympatyczniejszy

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

da®®io
https://youtu.be/Pvmkiyy6NVo
film " zezowate szczescie "

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus
Dzięki, w wolnej chwili obejrzę :)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

tifani
Zaraziłaś mnie kajakami.  Uświadomiłam sobie jaka niezwykła przyjemność regularnie mnie omija. Zaczęłam szukać w necie co w moich okolicach można... i można.  Póki co,  jestem chora, biorę antybiotyki ale jak już dojdę do siebie to przeprowadzę wywiad środowiskowy w poszukiwaniu zainteresowanych.  Bez specjalnych zachodów mam łódkę na jeziorze...też fajne albo i bardzo fajne ale duże to , wymaga wysiłku a mi te wiosła w dulkach jakoś nie tak chodzą. Jezioro jest przepiękne,  z malowniczą linią brzegową i  "lobeliową wodą". ;))

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

da®®io
tifani, już prawie wiem skąd jesteś:))) " W Polsce są 173 jeziora lobeliowe. Niemal wszystkie (171)
położone są na Pojezierzu Pomorskim, jedno leży w
Karkonoszach, jedno – na Pojezierzu Mazurskim. Na
Pomorzu trafiają się od Nowogardu do Gdańska, najliczniej w
rejonach Wejherowa, Kartuz, Bytowa, Kościerzyny, Chojnic,
Brus, Miastka, Bobolic, Czaplinka i Złocieńca "