relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus
Kapoki są zawsze wypożyczane w zestawie z kajakami, komarów na wodzie nie ma tylko na brzegu, prędzej bąki czy gzy (jak zwał tak zwał), natomiast mp3 jest całkowicie zbędne, a wręcz niewskazane.

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
:D Super pomysł z tą powłoką :))) … A robiliście sobie wywrotki kontrolowane na jeziorze?

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

da®®io
ale masz mroczny awatar-normalnie aż się boję

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus
Poważnie? A miało być romantycznie z nutką nostalgii ;)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

da®®io
byłas nad tym jeziorem Bachotek k.Brodnicy o którym wspomniał loth? bo ja tam byłem w dziecinstwie-byłem też na kampingu nad jeziorem w Wągrowcu a także nad Zalewem Zegrzyńskim:)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Wenus
Nie przypominam sobie …. jest jeszcze tyle miejsc do odkrycia zanim wybiorę się na Majorkę ;)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Zalew Zegrzyński odwiedzam regularnie, nawet wczoraj tam byłam na lodach i ciachu :)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

da®®io
była taka scena w filmie z Kobielą " zezowate szczęście " jak w pierwszym dniu 2 Wojny jeżdzil pajac w kółko na trasie Zegrze-Nieporęt
1 ... 5678910