relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

da®®io
lubisz mieć mokre majty:)  odpocznij trochę od tych kajaków

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

To takie ma fochy? ;))) Mnie to nie przeszkadza :)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Na Narew się wybieram jutro, majty się nie pomoczą bo fali tam nie ma, chyba , że wywrotka będzie …….  ale nie przewiduję ;)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

widzisz, ze juz się tytuł wątku wpasował i tak będzie dopóki np. Jola nie odpowie Ci pod tym pilkarskim tytułem-ten wątek stworzyłem ze swojego tematu dla Ciebie:)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

da®®io
a jaki masz kolor kajaka i pod co był dobierany ? :)))

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Zauważyłam to już wcześniej, dzięki :)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Miałam zielony kajak (teraz dopiero to sprawdziłam na zdjęciach)….. pasował mi do bransoletki, którą zawsze noszę ;)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

podoba mi się Twoja fotka na fb-nawet tam Ci to napisałem:) miłego kajakowania i dobrej nocki

to tego masz ode mnie:)
12345678 ... 10