relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Wenus
i kolejne

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Po Dunajcu to tylko tratwą z flisakami pływałam i nie zamierzam inaczej :)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

da®®io
Minko, przeedytuj na swoich wpisach tutuł tego wątku na ten wprowadzony przeze mnie

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Wenus napisał/a
Muszę ochłonąć Jolu. Wrażeń było jak na mnie trochę za dużo, młodzież wspaniała - stanęła na wysokości zadania.

Witaj pozytywnie umęczona Wenusjanko! :)
Na takich eskapadach zawsze jest "intensywnie", nieoczekiwane zwroty akcji...akrobacje typu Leniwiec, wywrotki, kołowrotki itpd.! :D
Gdy ochłoniesz zapewne zapragniesz powtórki! :)

Mój urlop w kraju od końca przyszłego tygodnia, a pierwsze co zrobię, to "legnę" na mojej ulubionej plaży. Dokładnie tej z linku, obśmiałam się jak norka, kiedy pierwszy raz usłyszałam ten hicior😀, ale teraz aż zatęskniłam! :)
https://youtu.be/Yps_J3k9AE8

Serdecznie pozdrawiam.

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

A po co mam edytować?

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

:D Jolu, sprawdziłam gdzie są te Stogi i chyba tam byłam …….. baaaaaaaaaaaaardzo dawno temu na koloniach :)
A moje "umęczenie" chyba już mija bo zachciało mi się jutro wyskoczyć gdzieś niedaleko na kajaczek :)

Re: relacja ze spływu naszej dzielnej kajakarki:)

bo widać że przeciąłem wątek, i nasz admin będzie zły
1234567 ... 10