Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Lwiczka9
Hmm.. może Islandczycy,rewelacja Euro 2016 znów dadza czadu? Zycze im tego,bo..nieprawdobodobny kraj...a i szkolenie pilkarzy ciekawe. Wybieraja wsrod dzieciakow tylko osoby z charakterem i zelazna wola walki,a dopiero potem uczą..pilkarstwa.:)
Z drugiej strony heros Messi....Bedzie sie dzialo. Gdyby Argentyna zdobyla mistrzostwo swiata to..Messiemu nalezy sie taki tytuł wedlug mnie...
Stawiam niestety na wygrana Argentyny. Ale cuda sie zdarzaja.
Mecz o 15.  Macie swoje typy?
Zeby nie było...sa jeszcze inne mecze,ale akurat ten bede ogladac....:)

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Ryo2
Cóż , Ronaldo z reprezentacją coś ugrał , jest mistrzem Europy. Messi nic nie ugrał i tak go to złosciło że już ogłaszał odejscie po ostatniej Copa America.  Prawdopodobnie Argentyna wygra z Wikingami...ale jesli nie to jestem ciekaw co Messi zrobi :D
Pomijając to wszystko, to i tak będę za Islandią ze zwykłej sympatii do Skandynawów :)

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

da®®io
nie ma sentymentów - ja stawiam na 3 : 1 dla Argentyny

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Oj tak,Skandynawia ma to cos..:)  Pomyslcie,ze nasz Lewy w sumie nic nie ugrał/////Dlatego tak mu zależalo ,zeby chociaz uczestniczyc 1 raz w Mistrzostwach Swiata...Taki Ronaldo juz 4 raz...A...Szpakowski z TV ....11ty! Mistrzostwo swiata!////serio! Chwalil sie na antenie:))) No to jutro zapinamy pasy i startujemy! Dobrej nocki..

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Tak Darek,lece na krotkie wakacje niedlugo tam i obok...:) Skoro na razie nie moge zamkow nad Loara to obejrze inne..San Marino tez..
https://www.google.pl/search?q=san+marino&rlz=1C1NNVC_enPL504PL514&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi1wMuX39bbAhVPalAKHQVyAb8QsAQIMw&biw=1242&bih=594

KOlorowych snow!

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Szpakowski to legenda i niech komentuje jak nadłużej,  a co do Roberta to teraz ma szansę. Ciekaw jestem jak sie sprawi . Może też poleci hattrickiem w meczu z Senegalem ;)

Dobrej nocki Lwiczko :)

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
A co z Francją?...to są tez faworyci...Argentyna grała na ostatnich nudno...a Urugwaj tez nic nie pokazał...

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Ryo2
Urugwaj zazwyczaj skromnie wygrywa  i nawet najlepszym sprawia problemy.  A Faraonowie mieli ogarniętych piłkarzy więc stawili mocny opór. Francja będzie grać z Australią a jako że miałem tu niedawno debatę z Wenus na temat bumerangów to będę kibicować Australii :D