Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Ryo2
Przyznam że też buszuję po FIFowskich stronach no i zonk , nie znajduję póki co odpowiednich statystyk

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
A ja zasnęłam jak zaczynał się ten mecz i teraz coś czuję, że będę miała problem z zaśnięciem :/

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

ja byłem na wloskiej i angielskiej wiki w temacie Mundialu 1934 - przejrzałem historie stadionów tego turnieju i wygląda na to, ze było 8 meczow otwarcia ale w 1/16 ale nie eliminacjach- jednak to mecz we Florencji ma jakies symptomy otwarcia

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Ryo2
Wiki nie decyduje o niczym mym zdaniem , a przynajmniej nie jest ważniejsza od stron sport tvp czy dziennika zachodniego (chociaż istnieją też strony sportowe treściowo przytakujące temu co piszesz). Ale to jednak nie są oficjalne dane

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

http://flh.lovefootball.pl/?tag=mundial-1934 to jest ciekawa strona o tym turnieju i tam ten mecz we Florencji jest  jako pierwszy

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

widzisz  Ty sobie spalas, a w tym czasie w Moskwie sypaly się bramki i bylo aż 5 : 0

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

http://flh.lovefootball.pl/?tag=mundial-1934 to jest ciekawa strona o tym turnieju i tam ten mecz we Florencji jest  jako pierwszy
Zakręcona historia , przez politykę nie zagralismy tam ;/

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

da®®io
ale zobacz, odpuscilismy mecz z Czechami, a oni potem grali w finale z Wlochami