Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Ryo2
hiena napisał/a
To w końcu jak?...zaraz sama sprawdzę...przez to otwarcie dziś...wydaje mi się ze jest
Piątek...tak zawsze było ze piątek lub sobota...
Cóż , jak widzisz oceny są niejednoznaczne. Sama sobie wyrób opinię Hienko. Darek i ja podaliśmy argumenty za i przeciw a może sama się do czegoś jeszcze dokopiesz :)

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

na tym Mundialu 1934, raczej bylo ceremoni otwarcia i o godz 16:30 rozpoczeto te mecze na 8-iu stadionach- gdzies kiedys wyczytalem ze to mecz we Florencja jest uznawany za ten poczatkowy z racji losowania

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
A może po prostu nie znam się na piłce  ;-), gdybym zrobiła zakłady...kieszenie puste ;-).
Oczywiście gratuluję zwycięzcom, niech świętują, będzie spokojniej niż byłoby w przypadku innego wyniki, jakaś ich minister apelowała do narodu o tolerancję  i takie tam...pewnie miała powody, tylu...obcokrajowców, lepiej jak nastrój świąteczny  ;-).

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

we Florencji rozgrywano mecz III Rzesza - Belgia 5 :2 i to on powinien byc uznany jako 1-szy mecz Mundialu 1934 https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Mistrzostwa_Świata_w_Piłce_Nożnej_1934

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Ryo2
A są jakieś oficjalne statystyki FIFowskie które uznają ten mecz za pierwszy mecz tych mistrzost? :)

Póki co szperajac po sieci znalazłem coś zabawnego :D

http://sport.tvp.pl/20759504/ranking-wstydu-najwyzsze-porazki-w-historii-futbolu

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Znalazłam...i okazuje się ze jest to nowy rekord!...do tej pory to Niemcy mieli w 2006
strzelili 4:2 Kostaryce...

[...]

Czyli jeszcze inny mecz reety :D

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Prawie by siadł twój typ!...dziś jestes najlepsza...
1 ... 3456789