Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Anna.
Gratuluję Lwiczko ;-), ja ze swoim typem dopiero popłynęłam ;-D... Typując zastanawiałam się kto będzie grał pod większą presją i wyszło mi, że Rosja, a jak większą presja, to większe prawdopodobieństwo pomyłek i zwiększenie szans u przeciwnika.

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Ryo2 napisał/a
Ja typuję remis 2:2 . Rosja na poprzednim mundialu miała niefart i przez wtopę z jakimś Arabami (wydaje mi się wtedy to była Algieria) nie wyszła z grupy wiec Saudyjczycy też mogą numer wywinąć ;)

5:0 😲
Na taki wynik raczej mało kto typował.
Obok mnie jest przytulny pub, zawsze w nim mnóstwo ludzi różnych narodowości.
Dziś wystawiona spora plazma.
Przechodziłam w trakcie meczu, chciałam sprawdzić zainteresowanie.
Może z 7 osób, z tego tylko dwóch Włochów (głośno kobicowali), reszta ciemno skóra i raczej mało aktywna! :)

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Dla Ojczyzny i Putina 5:0 … ciekawe,  ile to kosztowało? ;))))

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Cześć Dziewczyny! Jak na razie Darek strzelił w dziesiątkę ale...jeszcze druga polowa:))) Mecz szybki podoba mi się. ..W przerwie usmazylam mielone:))) nie ma pustych przebiegow:)))

Twoi mężczyźni podobnie typowali Lwiczko? ;)
Ja meczu nie oglądałam, (fragmenty jak przechodziłam), pomimo sporej różnicy bramkowej podobno się działo i ogólnie nawet ciekawy.

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Jola napisał/a
[...]
Gaz zdeklasował ropę a ciekawe za kim byli Włosi ;)

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

tifani
A mnie ciekawi komu Robbie  pokazał do kamery środkowy palec.: )

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Wez pod uwage...ze Maja ramadan nie mozna jesc ani pic od wschodu... do zachodu slonca:/...mogli sie tylko napic...ciekawe jakby zagraly inne bez jedzenia?...

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Pokazal brytyjskim politykom...za to ze go krytykowali...ze sprzedal sie putinowi...
123456 ... 9