Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Anna.
Jako kompletny laik obstawiam 2:0 dla Arabii S.
2:1 tylko wtedy, gdy Rosja będzie strzelać karne.

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Wlasnie spiewa Robbie Williams...z jakas nowa Netrebko?...

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

tifani
Mi się podobała ta część artystyczna...uwielbiam Robbiego.  Pani która z nim śpiewała równie dobrze wypadła,  a może i lepiej.  Lecę bo się zaczyna !!!

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Cześć Dziewczyny! Jak na razie Darek strzelił w dziesiątkę ale...jeszcze druga polowa:))) Mecz szybki podoba mi się. ..W przerwie usmazylam mielone:))) nie ma pustych przebiegow:)))

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

hiena
Hej:)...ale kopanina w Tej drugiej polowie...o kurna!...teraz moze bedzie two wynik:))...

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Lwiczka9
Kochani..ciesze się ze Rosjanie wygrali. .5-0!! .Chyba nie przekupili Arabii co?:)) Nie kusze się na analizę bo expertem nie jestem..Skromnie dodam że byłam dość bliska wyniku hihi..Jak na otwarcie Mundialu to meczyk ok. Choć rzeczywiście trochę kopaniny było. ..Jutro o 20. Portugalia- Hiszpania z tych ciekawych. No i Urugwaj- Egipt i Maroko Iran. ..Do jutra!
Mundial rozpoczęty!

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

da®®io
tym wysokim wynikiem Rosja wystraszyła Urugwaj -
 Ruskie grały dobrze ale to Araby były słabiutkie

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ojej ależ łomot dostali Arabowie. Prawdopodobnie będą dostarczycielem punktów i dla reszty no ale to będzie można ocenić jutro. W kazdym bądź razie brawa dla Rosji :)