Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Hej;)...czyzby to byl najlepszy wynik w Histori otwarcia mistrzostw?...

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Ryo2
hiena napisał/a
Hej;)...czyzby to byl najlepszy wynik w Histori otwarcia mistrzostw?...
Też mnie to zaciekawiło. Poszperałem i wyszło że drugi. Najlepszy padł w 1934. Włochy USA 7:1 ;)

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

da®®io
ryo, to ze Wlochy byly gospodarzem Mundialu 1934 to wcale nie znaczy ze grali mecz otwarcia z USA bo w tym turnieju utworzona zostala grupa mocnych i do nich dolosowywano slabszych, a mecze rownolegle odbywaly sie w kilku miastach rownolegle i dlatego wg. mnie to 5 : 0 na otwarcie to jest rekord

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

to nie Ma rekordu...ale dlugo sie trzymie ten wynik ponad 80 lat!...

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

No i cóż mam rzec Darek , inne zasady były ale zdaje się że oficjalnie uznają ten mecz z 1934 za rekordowy. Natomiast w piłkarskiej "erze nowożytnej" to jak najbardziej masz rację ;)

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
to nie Ma rekordu...ale dlugo sie trzymie ten wynik ponad 80 lat!...
I cięzko to będzie "przebić". Mundial musiałby chyba rozegrać się w Niemczech gdzie gospodarze trafiliby na starcie na taką Arabię Saudyjską lub inną podobnej klasy  "potęgę" ;)

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

wszystkie mecze zostaly rozegrane w tym samym czasie w 8-iu miastach wloskich  27. maja o godz. 16:30, a wiec nie mozna okreslic meczu otwarcia tego Mundialu 1934
1234567 ... 9