Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Lwiczka9
Dwie najbardziej przekupne druzyny.Stad wynik jest niewiadomą. Nie znam typów bukmacherów. .Nie zaglądam tam.Na nosa typuje 3-1 dla Rosji.
A Wy? Czas do rozpoczęcia meczu hi hi. .czyli
 17.00. Dobrej zabawy! :))

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Ryo2
Ja typuję remis 2:2 . Rosja na poprzednim mundialu miała niefart i przez wtopę z jakimś Arabami (wydaje mi się wtedy to była Algieria) nie wyszła z grupy wiec Saudyjczycy też mogą numer wywinąć ;)

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Rosja - Arabia Saud. 2:0 - chyba:)))

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Lwiczka9
A wiesz Darek teraz obejrzałam relacje z MŚ i...szczeka mi opadła. .Myślałam że Rosjanie coś tam znaczą a tu zonk. .ponoć mają b.slaba drużynę iii. ....No ale to tylko takie wrozkowanie:))

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Może się dziać Krzysiu:) I oby jak najwięcej niespodzianek! Idę po cole i chipsy..hi hi. .te ostatnie dla moich..Ale i tu częstuje Was! Miłego oglądania!

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

Ryo2
Będzie ciekawie Lwiczko ! :D
 Dzięki i miłego oglądania Tobie również ;)

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Powiem ze te araby...dobrze zagraly z mistrzami swiata...wynik 2:1...bramkarza maja dobrego...takze nie bylabym taka pewna co do gospodarza...

Re: Dzis na Mundialu.Rosja-Arabia Saud

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
1:0 dla Rosji.
1234 ... 9