Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

Trio Mandili - Mukha

Trio Mandili - Chito -Gvrito

Re: Trio Mandili - Chito -Gvrito

da®®io
maill z pn. przeczytałem

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

"Trio Mandili - Vachris simgera"

Dziewczyny z "Trio Mandili" zaśpiewały po polsku...

Dziewczyny z "Trio Mandili" zaśpiewały po polsku...

No nareszcie. Gruzińskie dziewczyny z zespołu "Trio Mandili" zaśpiewały w końcu po polsku. Długo musiałem czekać, ale się opłaciło.
W sumie to miła niespodzianka, ponieważ jestem ich fanem od lat. Gdy wszedłem wczoraj na ich profil YouTube, to poczułem się, jakby zaśpiewały specjalne dla mnie. Myślałem, że snię...

"Trio Mandili - Lipka (folk polsko-gruziński)"

"Trio Mandili - Lipka (Polish-Georgian folk)"

Re: Dziewczyny z "Trio Mandili" zaśpiewały po polsku...

Przyłaszczka

Trio Mandili - Katibim (Turkish-Geogian folk)

Dzięki Przylażczko za link do artykułu.
Fajnie, że nawet Onet podziela i docenia moje upodobania muzyczne ;)

PS. Tymczasem dziewczyny z zespołu "Trio Mandinii" nie próżnują i w swojej najnowszej piosence kokietują fanów z Turcji:

Trio Mandili - Katibim (Turkish-Geogian folk)