Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

Trio Mandili - Alilo

"Prawosławna piosenka bożonarodzeniowa. Modlę się o zdrowie i szczęście na całym świecie!"

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

"Trio Mandili - Kakhuri"

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

"Trio Mandili - Bashi achuki"

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

"Trio Mandili - Torola"

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

"Trio Mandili in Corsica - Bella Ciao"

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

 „Trio Mandili - Tsvims (It's raining)”

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

„Trio Mandili - Imeruli”

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

„Trio Mandili - Galoba (Modlitwa)”