Sputnik
Nie chce być 13-ty 🤗

Re: Hej:)

Co Ty masz do moich stóp?

Re: Hej:)

Faktycznie nie wyglądają jak moje 🤗

Re: Hej:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Absolutnie nic nie mam, też mam długie palce u stóp, mimo że rozmiar mały :)

Re: Hej:)

Sputnik
Uważasz, że mam za długie? Idź spać...
Żartuję - może Jestestem za ciemny, za jasny a może kurwa za krótkiego mam!!! Czym jest normalność wg Ciebie?!
Spokojnie :))) Kontrolnie się zagotowałem :))) Nic specjalnego...

Re: Hej:)

Wenus
Easy, easy... Różnic też można się pięknie :) A co Ty tam masz i jakich rozmiarów to już Twoje zmartwienie ;)

Re: Hej:)

Wenus napisał/a
Coś się działo?
Witajze, witaj! A tu cichosza, Szuwarek zniknal jak sen jaki zloty i smutno troche.

Re: Hej:)

Moje zmartwienie? To Ty nie pierwszy raz zrobiłaś coś takiego, że mam kompleksy 🤗 Fajno, że dajesz pożywkę konkurencji 🥰

Wiesz cio? /Najgłupsze pytanie/

Mam dla Ciebie utworek... 😎

1234