Hej:)

Re: Hej:)

Wenus
U mnie constans, trochę mam doła. A, kota mam znowu, nazywa się Benio :)

Re: Hej:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Dzięki za muzyczkę:) Piszę teraz z telefonu, zerknę czy nie mam zdjęcia Benia to się nim pochwałę :)

Re: Hej:)

Pardon, że wejdę w słowo... Lububisz karo czy... Prosto?

Re: Hej:)

Re: Hej:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Prosto. Karo wygląda dobrze tylko na dużych powierzchniach. Ale to oczywiście tylko moje zdanie;)

Re: Hej:)

Sputnik
Sorry ale się wygłupiam, sorry ale to akurat mój stopy 🤗

Re: Hej:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Właśnie sobie przypomniałam Lwiczko, że mam rower... Ze dwa lata nie jeździłam albo i więcej. Jutro zobaczę w jakim jest stanie ...
Co do urlopu i wyjazdów to jestem już po jednym tygodniowym urlopie - Góry Stołowe tym razem odwiedziłam, po raz trzeci. W wakacje raczej nie planuję dłuższego wyjazdu, drażnią mnie tłumy, nie umiem wypoczywać więc kolejny urlop pewnie dopiero we wrześniu albo pod koniec sierpnia.

Re: Hej:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
A faktycznie, nie zwróciłam wcześniej uwagi.... Ale masz płetwy;)))
1234