Hej:)

Re: Hej:)

Sputnik
Mam 3 warianty co nastąpiło...

Re: Hej:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Miło Cię widzieć Kapitanie Żeglugi Wielkiej!
Jak to zniknął??? Może po prostu ma ciekawsze zajęcia...

Re: Hej:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Wiesz co mi się podoba w tych starych teledyskach? Ciuchy i fryzury :-)

Re: Hej:)

Sputnik
Kuchnia... Kuchnia jest też ważna!

Re: Hej:)

Wenus napisał/a
Coś się działo?
Cześć Wenus!

Dziękuję za odwiedziny i wizytację forum! Pozdrawiam Serdecznie! :)