Histeria glutenowa

Re: Krótka historia miłości

Serenity napisał/a
Nie chce się osadzic?
Poprawiłem, już działa. Nie osadziło się, ponieważ próbowałaś osadzić sam link. Natomiast prawidłowy kod wygląda tak:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4NwgYyDfzNo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Na YouTube musicie kliknąć zakładkę "Umieść na stronie" i skopiować cały kod iframe (nie sam link). A następnie osadzić ten kod na forum :)

PS. Diabeł tkwi w szczegółach ;)

Re: Krótka historia miłości

A "Barum Barum" - fajna klasyka z dzieciństwa, dzięki za przypomnienie :)

Przy okazji polecam cykl kreskówek rosyjskich pt. "Masyanya" - nie tylko dla dzieci (Masyanya  strasznie szybko mówi i czasami ostro przeklina jak się wkurzy):

Re: Krótka historia miłości

Wspomnienie

Re: Krótka historia miłości

Wspomnienie

Re: Krótka historia miłości

Serenity napisał/a
Nie znam, ale chętnie się zapoznam:)
Przy okazji dzięki za poprawienie Doktorku:)
Nie ma za co, Pozdrawiam :)

Re: Krótka historia miłości

Wspomnienie

Re: Krótka historia miłości