Hm a gdzie jest Matylda

zimna baba
zapadła się pod ziemie? Zawsze jak pojawia sie jakies fajne osoby to potem nagle znikaja, a szkoda :(

Re: Hm a gdzie jest Matylda

KTOŚKA

Re: Hm a gdzie jest Matylda

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zimna baba
zimna baba napisał/a
zapadła się pod ziemie? Zawsze jak pojawia sie jakies fajne osoby to potem nagle znikaja, a szkoda :(

No ma dziewczyna dar przyciągania do siebie ludzi

Re: Hm a gdzie jest Matylda

KTOŚKA

Re: Hm a gdzie jest Matylda

Ta sama
Chcę żeby wróciła Matylda bo smutno bez Niej :(

Re: Hm a gdzie jest Matylda

Matylda? Bo ja wiem

Re: Hm a gdzie jest Matylda

KTOŚKA

Re: Hm a gdzie jest Matylda

Ta sama
Tak, Matylda, było z Nią wesoło, dawała czadu a kto Jej nie rozumiał, to cóż Jego błąd :) Przecież życie nie polega na ciągłym byciu poważnym, no ileż można co nie :)
W weekend można być niepoważnym, wow kocham weekendy :) wtedy spię, leniuchuje i odpoczywam :)
12