Hop, hop...jest tu ktoś? :))

Jola! :)
Chciałam się przywitać i życzyć udanych Mikołajek! :))

Właściwie, to powinnam pojawić się 30 minut pozniej, 6 grudnia, weszłabym na forum niczym "prezent"...miałabym wejście! :D:D

Re: Hop, hop...jest tu ktoś? :))

Jola! :)
Póki co echo....;)
No dobrze, może jutro mnie ktoś "zobaczy"!:)))

Pozdrawiam wszystkich! ;)

Re: Hop, hop...jest tu ktoś? :))

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
Hej 😊 Co tam? Jak tam?

Re: Hop, hop...jest tu ktoś? :))

Jola! :)
👌😀🎅

Re: Hop, hop...jest tu ktoś? :))

Sputnik
No to good! 👍 Jeździłem zawodowo na Pendolino i większość czasu spędzałem nocy w Gdyni ale w Sopocie wysiadałem i w tango. Rano do Gliwic, Krakowa, Bielska, Rzeszowa... Pandemia mnie uziemiła i wróciłem na Cargo i błąkam się po bocznicach w peryferiach Wawy odprawiając składy. Też fajno bo już miałem dość atrakcji /1200-1500 kilometrów dziennie/. Pozdrawiam Cię 😎

Re: Hop, hop...jest tu ktoś? :))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
Cześć Jola, fajny awatar - dzięki za odwiedzenie forum :)

Re: Hop, hop...jest tu ktoś? :))

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
Jestesmy Jolus! Jestesmy! Wesolych Swiat!

Re: Hop, hop...jest tu ktoś? :))

Jola! :)
szuw napisał/a
Cześć Jola, fajny awatar - dzięki za odwiedzenie forum :)

Fajny??
Liczyłam co najmniej na efekt WOW! :)):P
Witaj Marcin! :)

Re: Hop, hop...jest tu ktoś? :))

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Jestesmy Jolus! Jestesmy! Wesolych Swiat!

Hejka Lwiczko, jak się cieszę! :)

Ja "zrywami" pojawiam sie na tym forum  czy Atlantydzie...;)
Od dłuższego czasu kusiło mnie, aby się zalogować, a kiedy w końcu się udało cieszyłam się jak dziecko....jeden dzień! :DD

Wzajemnie wesołych świąt! :)

Ps.

Nawet nie myślałam, że tak bardzo ucieszy mnie "niezmienność"....w życiu prywatnym dużo się dzieje, że czasem "nie nadążam", do tego wszystkiego "wirusowe  szaleństwo", a na forum bez zmian.

Ma to swój niekwestionowany urok! :)

I mniejsza o aktywność np. na tym forum, fakt, że bywają tu osoby, które miło wspominam w zupełności wystarczy.
Chociaż nie powiem, fajnie byłoby spotkać Perełkę, podróżniczkę Lwiczkę i inne osoby...które może lepiej z nicka nie wymienię....;))!

Do końca stycznia (przez tego świrusa) utknęlam w Monachium, potem mam nadzieję szczęśliwie wrócić do Stuttgart, zobaczymy......

Re: Hop, hop...jest tu ktoś? :))

MaryLou
Jolu,jam wlasnie Lwiczka...ostatnio niepodrózniczka:)))) Odbije sobie w ...2022:))))) jakbym wyczerpała limit:)) pare miejsc jeszcze bym chciala zobaczyc,jestem pewna,ze ten czas nadejdzie. Monachium piekne miasto,a jego wartosc podwaja sie,bo jego mieszkancem jest najlepszy w tym roku piłkarz swiata:))))))) Pozdrowionka,spokojnych Swiat ,a w 2021 samego zdrowia i przyjemnosci zyciowych:))Wpadaj tu! Tam mnie nie ma i nie bedzie:))))))
12