Impreza u Szuwarka. Dorzucamy do...

minął rok i znów mamy Imieniny Marcina:)

Marcin, mamy już rok 2018, więc ponownie Wszystkiego Najlepszego z okazji Imienin - Smacznego rogala i kufla piwa

Re: minął rok i znów mamy Imieniny Marcina:)

hehe
Marcin od jakiegoś czasu woli kobiety...:-))

Re: Impreza u Szuwarka. Dorzucamy do...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
Coz... to Ci powinno na jakis czas wystarczyc, a i gosci mozna godnie podjac.

Re: Impreza u Szuwarka. Dorzucamy do...

MaryLou
Wszystkiego najlepszego w miescie Marcina Ci zycze! ladna parada u was dzisiaj,nie to co w Warszawce:)))

Re: Impreza u Szuwarka. Dorzucamy do...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
Dziękuję Wam wszystkim za pamięć! Czytając ten stary wątek — z 2017 roku, mam dowód, że opowiastki o historii, która zatacza koło, nie są wcale zmyślone ;)

Re: Impreza u Szuwarka. Dorzucamy do...

Wenus
Szuwarku, przyjmij i ode mnie życzenia imieninowe, choć spóźnione to szczere :) Na swoje usprawiedliwienia mam tylko to, że jesteś dla mnie Szuwarkiem a zupełnie zapomniałam, że również I Marcinem;)

Re: Impreza u Szuwarka. Dorzucamy do...

Wenus napisał/a
Szuwarku, przyjmij i ode mnie życzenia imieninowe, choć spóźnione to szczere :) Na swoje usprawiedliwienia mam tylko to, że jesteś dla mnie Szuwarkiem a zupełnie zapomniałam, że również I Marcinem;)
Dzięki Wenus za szczere życzenia, a że spóźnionie, to kompletnie nieważne. Tak, jak napisałaś, jestem przede wszystkim Szuwarkiem, który na dodatek kompletnie nie lubi obchodzić takich świąt na forum, udanego dnia ;)

Re: Impreza u Szuwarka. Dorzucamy do...

Wenus
A ja dziękuję za wyrozumiałość.
Był udany, choć się taki nie zapowiadał :)
12