Zaduszki jazzowe na Multi

dziewczyna z perłami we włosach
"Jakby z Louisem A...śpiewa Maja Sikorowska"

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

MaryLou
Umiem nakrecac patefon. co w kącie stoi .:)  Nic sie nie stanie...https://www.youtube.com/watch?v=-eyL3wgvXq8

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

dziewczyna z perłami we włosach
niezapomniane standardy
Louis Armstrong- What a wonderful world
Ray Charles  - Georgia...

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

da®®io
wprawdzie klasycznego jazzu nie słucham, ale polecam cos z pogranicza progresywnego jazz-art-rocka - jeden z najsłynniejszych utworów gigantów tego stylu
" valentne suite "  https://youtu.be/cKFrsm4wqpg

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

dziewczyna z perłami we włosach
Darrio, jesteś w stanie słuchać takiego zgiełku? Dosłuchałam do połowy i odniosłam wrażenie, że najlepszą muzyką jest cisza. Taka muzyka budzi we mnie agresję.
Ale przyznaję, że trzeba mistrzostwa, żeby tak zagrać na klawiszach.

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

da®®io
ja slucham bardzo róznorodnej muzyki a zespół Colosseum ma naprawdę interesujące utwory tylko trzeba się z nimi osłuchac bo to nie.jest muzyka przebojowa ktora ma trafic od razu w ucho
https://youtu.be/fDprEMiyH-Q

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

dziewczyna z perłami we włosach
Rozumiem, ale ja mam dużą wrażliwość na muzykę i nie chodzi o przeboje, ale wpływ muzyki na stan emocjonalny. Takiego pędu jak w "Coloseum" potrzebują ludzie do pobudzenia swojej energii. Może dlatego bywasz nadpobudliwy?

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

da®®io
ja lubię muzyke, z przejsciami rytmu i nawet " kakofoniczną " w mojej muzyce musi się cos dziać:)
1234